Tavs profils
Viesis

Ziņas:

Grupa:
Viesis

Viesi, mēs tevi priecājamies redzēt! Lūdzu reģistrējies vai ienāc kā lietotājs, lai pilnvērtība izmantotu saita dotās iespējas!

Aptauja
Apmeklē video sadaļu?

Rezultāti Arhīvs
Visas atbildes: 6
Gadījuma bilde
Pēdējās foruma tēmas
  • discount gucci handbags http://www.flamebags.com/ (8)
  • ハミルトン 時計 (1)
  • chloe handbags http://www.flamebags.com/ (3)
  • Помогу покончить жизнь самоубийством (совершить суицид). (0)
  • Sistēma, ko daudzi uzskata par sviestu ! (164)
  • Pēdējie komentāri




    Lēna interneta pieslēguma lietotāji - uzgaidiet, kamēr ieladējas "reģistrācijas" lauks līdz galam dento

    Pēdējie 10  reģistrējušies
  • vkcamfake3
  • HarryChize
  • ElijahShony
  • Zacherykef
  • HenryJuile
  • Natashatrive
  • Matthewmox
  • Chesterneway
  • Williamclodo
  • Roberttut
  • Sadarbība



    on-line.lv
    www.BANER.lv
    www.BANNERI.lv
    EASY.LV Interneta resursu reitings 
    Latvijas Reitingi

    Mūsu banneri:





    Info
    Forumā var postot bez reģistrēšanās! Neatbalstam IE pārlūkprogrammu

    Iesaki


    Jaunumi
    Sākums » 2011 » Augusts » 19 » Kupeja plus kabriolets
    Kupeja plus kabriolets
    12:20

    Pārdesmit sekundēs auto radikāli maina savu raksturu Pēdējos gados Eiropā nākuši modē tā sauktās kupejas kabrioleta koncepcijas automobiļi. Parasti tie ir uz kompaktās vai mazās klases modeļu bāzes veidoti auto, kuru virsbūve vairāk vai mazāk līdzinās kupejai, bet ar mūsdienīgas automātikas palīdzību šāda braucamrīka jumts pārdesmit sekunžu laikā tiek salocīts un noslēpts bagāžniekā. Šovasar kupeju kabrioletu saimei ir vairāki jaunpienācēji, arī Nissan Micra C+C.
    Latvijas nepastāvīgā un drēgnā klimata dēļ automobiļi ar nolaižamu jumtu jeb kabrioleti uz pašmāju ceļiem sastopami diezgan reti. Šāda tipa mašīnas var uzskatīt par stilīgas izrādīšanās un izpriecu rīku, kurš var pildīt arī kaut cik praktiska transportlīdzekļa funkcijas. Taču līdz ar cieto automātiski saliekamo jumta konstrukciju parādīšanos kabrioletu funkcionālās īpašības ir krietni paaugstinājušās. Cietais jumts ir gan drošāks mūsu kriminogēnajā situācijā, gan izturīgāks mainīgajā ziemā. Tomēr jebkurā gadījumā auto ar noņemamu jumtu izvēlas atraktīvi un dzīvespriecīgi ļaudis, kam auto ir arī svarīgs pašizteiksmes veids.

    Pirmais sērijveidā ražotais automobilis ar automātiski saliekamo cieto jumtu parādījās pirms desmit gadiem – tas bija divvietīgs rodsters Mercedes-Benz SLK. Drīz vien arī citu marku braucamrīkiem nelielas darbnīcas sāka sīkās partijās izlaist līdzīgas konstrukcijas. Efekts ir diezgan iespaidīgs, kad auto, kas pirmajā brīdī izskatās pēc vairāk vai mazāk parastas kupejas, viegli dūcot elektromotoriem, pēkšņi pats saloka savu jumtu un, noslēpis to bagāžniekā, pārvēršas par kabrioletu. Tagad automātiski saliekams cietais jumts pieejams arī vairākiem salīdzinoši demokrātiskiem mazās un kompaktklases modeļiem.
    Cenas jauniem auto ar nolaižamu jumtu parasti ir augstākas nekā līdzvērtīgām bāzes modeļu versijām, ko ietekmē arī to salīdzinoši augstais standarta aprīkojuma līmenis. Taču galvenais faktors, kas iespaido kabrioleta dārdzību, ir pašas mašīnas virsbūves konstrukcija un pietiekami sarežģītais automātiski saliekamais jumts.

    Jāsaka gan, ka pat tāda izmēra modeļos, kur arī aizmugurē ir pietiekami daudz vietas, lielākā ātrumā prieks par silto laiku ir tikai vadītājam ar blakussēdētāju, jo otrajā rindā sēdošajiem uz savām galvām ir jāpārcieš pamatīgs vēja virpulis. Tātad ekstravaganto bezjumta braukšanu pilnvērtīgi var baudīt tikai divi braucēji, un, iespējams, tāpēc vairākums kabrioletu ir uzskatāmi par divvietīgiem, jo aizmugures sēdvietas parasti ir visai šauras.

    Bieži vien lielie autoražotāji paši nemaz nenodarbojas ar kabrioletu konstruēšanu un ražošanu, bet šo darbu uztic nelielām firmām, kas specializējušās auto pārbūvē. Kā pazīstamāko no tām var minēt vācu Karmann. Tieši šī firma strādājusi arī pie šīs sezonas jaunuma Nissan Micra C+C cietā automātiski saliekamā jumta. Kabrioletiņš tiek ražots Nissan rūpnīcā Anglijā – turpat, kur izlaiž Eiropas tirgum paredzētās parastās mikras. Rūpnīcas teritorijā Karmann izveidojusi nelielu ražotni, kur tiek savākts viss modulis – tajā ietilpst saliekamais jumts, bagāžnieka vāks un transformācijas mehānisms.
    Saliekamais jumts ievērojami mainījis Nissan Micra siluetu. Apzīmējums C+C atšifrējas kā Coupe+Cabrio. Mazauto kļuvis par 110 mm zemāks un par 90 mm garāks. Bagāžas nodalījums šāda tipa automašīnai, ar sēdvietu formulu 2+2, ir salīdzinoši liels: 225 litru tilpums ar salocītu jumtu un 457 litri ar paceltu jumtu. Mazās klases kabrioletos, protams, ja tajos vispār ir kaut kādas otrās rindas sēdvietas, tās vienalga ir ļoti šauras un vairāk kalpo kā vieta, kur novietot kādu somu. Tomēr galējas nepieciešamības gadījumā viens tievāks pasažieris aizmugurē ievietoties var, ar nosacījumu, ja šofera blakussēdētājs arī nav nekāds raženais un savu sēdekli pabīda maksimāli uz priekšu. Citu konkurentu starpā Micra C+C var palepoties ar saliekamo jumtu no stikla. Protams, jumta karkass ir no metāla. Elektrohidrauliskais pievads saloka jumtu 22 sekunžu laikā – vadītājam tikai jānospiež bremžu pedālis un attiecīgā poga. Stiprinājumi uz vējstikla rāmja saslēdzas automātiski.

    Nissan Micra C+C tiek aprīkota ar 1,4 litru (88 ZS) vai 1,6 litru (110 ZS) benzīna motoru, ir pieejama arī automātiskā pārnesumkārba. Micra C+C sākuma cena ir 12 510 latu.

    Avots: Tvnet.lv


    Pievienotie faili:
    Kategorija: Ziņas | Skatījumu skaits: 694 | Pievienoja: Dragreiss | Birkas: | Reitings: 0.0/0 |
    Komentāru kopskaits: 0