| Lexus zīmola pirmais hečbeks - hibrīdauto CT 200h - pēc jaunāko EuroNCAP
drošības testu rezultātu apkopošanas ir ierindots starp drošākajiem
auto kompaktklasē. Jaunā EuroNCAP vērtēšanas programma sastāv no četrām drošības jomām -
pieaugušo, bērnu, gājēju un jaunieviestās jomas - drošības
palīgsistēmas. Testos tiek vērtēta izvairīšanās no sadursmes un
sadursmes seku mazināšanas funkcijas, piemēram, atgādinājums par
drošības jostu
| piesprādzēšanu, kā arī ESP un ātruma ierobežotājs, līdz
ar to sasniegt piecu zvaigžņu vērtējumu ar katru gadu kļūst aizvien
grūtāk. Lexus CT 200h rezultāti: 94% pieaugušo drošībā, 84% bērnu drošībā, 55% gājēju drošībā un 86% drošības palīgsistēmās. Komentējot iegūto rezultātu pieaugušo drošības jomā, Euro NCAP uzsvēra
maksimālo punktu skaitu, ko CT 200h saņēma testa sadursmē ar sānu
barjeru, aizsardzību, ko nodrošina vadītāja un priekšējā pasažiera
ceļgalu drošības spilveni, kā arī augsto aizsardzības līmeni pret kakla
skriemeļu traumām, kas panākts ar otrās paaudzes WIL (kakla skriemeļu
traumu samazināšanas) koncepcijas sēdekļu tehnoloģijas ieviešanu. Bērnu drošības testos CT 200h saņēma augstu vērtējumu gan 18 mēnešus, gan trīs gadus vecu bērnu aizsardzībā. Gājēju drošības kategorijā bampers nodrošināja labu aizsardzību gājēju kājām, saņemot maksimālo Euro NCAP vērtējumu. Jaunais Lexus kompaktlases automobilis ir vienīgais savā klasē, kam gan
vadītāja, gan priekšējā pasažiera ceļgalu drošības spilvens kā viens no
astoņiem drošības spilveniem ir uzstādīts standarta aprīkojumā.
Ceļgalu drošības spilveniem ir paredzēts izplesties no instrumentu
paneļa apakšējās daļas vienlaikus ar priekšējiem drošības spilveniem,
samazinot savainojumus no triecieniem pret stūres statni un zemākajām
paneļa daļām.
Kā pirmais premium kompaktlases automobilis segmentā, CT 200h pēc
izvēles var tikt aprīkots ar pirmssadursmes drošības sistēmu (PCS). PCS
laikus optimizē priekšējo sēdekļu drošības jostas un bremzēšanas
sistēmas, lai palīdzētu samazināt sadursmes rezultātā nodarītos
bojājumus un gūtos ievainojumus, kā arī automātiski lieto bremzes, ja
sadursme kļūst neizbēgama. Papildus adaptīvā kruīza kontrole (ACC)
automātiski pielāgo CT 200h braukšanas ātrumu ar priekšā braucošā
automobiļa ātrumu. Avots: tvnet.lv Foto galerija Video
Pievienotie faili: |