| Seat Leon mēdz dēvēt par spāņu Golfu un taisnība vien ir, jo modelis
tiek būvēts uz tās pašas šasijas, uz kā Volkswagen bestsellers un Škoda
Octavia. Tomēr no Octavia un Golf spāņu auto atšķiras ar izteikti
itālisku dizainu, ko savulaik arī zīmējis itālis - Valters da Silva, kas
patlaban ir visas VW grupas dizaina šefs. Seat Leon nupat piedzīvojis feisliftu - tam ir mazliet citādāks | priekšējās daļas noformējums, jaunas virsbūves krāsas un auto tiek
piedāvāts Copa izpildījumā. To gan nevajadzētu jaukt ar visu laiku
jaudīgāko Seat Leon Cupra, kam uzstāda 2 litru turbo motoru un Golf R,
taču modelis tāpat nedaudz atšķiras no standarta Leon.
Kā norāda LNT Auto ziņās, faktiski Leon Copa ir bagātīgāk aprīkotā
kompaktā modeļa versija, par lētākās komplektācijas cenu. Kur ir āķis?
Āķis meklējams zem motora pārsega, proti, Leon Copa var iegādāties tikai
ar pašiem mazākajiem un mazāk jaudīgajiem motoriem.
Auto ziņu testētajam auto ir 1,2 litru TSI dzinējs, taču tas pēc
TVNET Auto gūtās pieredzes modelī ir Volkswagen Jetta, ir gana nasks uz
paātrināšanos, gan arī ārkārtīgi ekonomisks vienmērīgā braukšanas
režīmā.
Lai uzzinātu vairāk par Seat Leon Copa, tā aprīkošanas iesējām u.tml., skaties VIDEO. Avots: tvnet.lv
Pievienotie faili: |